S p r á v a
o výsledkoch a
podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti
Stredná priemyselná škola,
Ul. Fraňa Kráľa 20, 949 01 NITRA
za školský rok 2006/2007.
Prerokované v pedagogickej rade školy dňa 12.
októbra 2007
Predkladá:
Ing. Anton F ö l d e s y
Vyjadrenie rady školy: Radaškoly odporúča
zriaďovateľovi Nitrianskemu
samosprávnemu kraju s c h
v á l i ť – n e s c h v á l i ť Správu
o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti ....................za školský rok 2006/2007
riaditeľ
MVDr.Ľubomír Svoboda ............................... predseda Rady školy pri SPŠ
Nitra ul.Fr.Kráľa 20, Nitra
Stanovisko
zriaďovateľa: s ch v a ľ
u j e – n e s ch v a ľ u j e Správu o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti .......................................................... za školský rok 2006/2007 ................................................................ za
zriaďovateľa
Základné
identifikačné údaje o škole:
1. Názov školy: Stredná priemyselná škola, ul. Fraňa Kráľa 20, Nitra |
2. Adresa školy: Fraňa
Kráľa 20, Nitra |
3. telefónne číslo: 037/6510 862 faxové číslo: 037/6552018 |
4. Internetová adresa: www.spskralanr.edu.sk e-mailová adresa: skola@spskralanr.edu.sk |
5. Zriaďovateľ: Nitriansky samosprávny kraj |
Vedúci zamestnanci
školy:
Meno a priezvisko |
Funkcie |
Ing. Anton Földesy |
riaditeľ školy |
PaedDr. Viera Tvrdoňová |
zástupca riaditeľa školy |
Ing. Mária Francelová |
zástupca riaditeľa školy |
|
|
|
|
Údaje o rade
školy a iných poradných orgánoch školy:
Rada školy
Rada školy pri SPŠ, Ul. Fr. Kráľa 20, Nitra bola ustanovená v zmysle § 24 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Funkčné obdobie začalo dňom ustanovujúcej schôdzy dňa
15. apríla 2004 na obdobie 4 rokov.
Členovia rady školy:
P.č. |
Meno a priezvisko |
Funkcia |
Zvolený /delegovaný/ |
1. |
MVDr.ĽubomírSvoboda |
Predseda |
Za rodičov |
2. |
Mgr.Peter Antala |
Podpredseda |
Za pedagogických pracovníkov |
3. |
Ing. Alexius Ballay |
Člen |
Za rodičov |
4. |
Zdenek Čužna |
Člen |
Za rodičov |
5. |
Ing.Vladimír Števík |
Člen |
Zástupca práv. osoby |
6. |
Ľubomír Dóci |
Člen |
Za študentov |
7. |
Ing.Juraj Horváth,CSc. |
Člen |
Za zriaďovateľa |
8. |
Ing.Marián Radošovský |
Člen |
Za zriaďovateľa |
9. |
Ing. Lýdia Forrová |
Člen |
Za mesto |
10. |
Margita Gurská |
Člen |
Za nepedagogických pracovníkov |
11. |
Mgr.Mária Škultétyová |
Zapisovateľka |
Za pedagogických pracovníkov |
Informácia o činnosti Rady školy za
školský rok 2006/2007
Na zasadnutiach Rady školy bolo prejednávané:
23.10.2006 - sa uskutočnila voľba predsedu Rady školy pri SPŠ Nitra. Voľba predsedu prebehla verejnou voľbou. Jednomyseľne bol zvolený za predsedu Rady školy MVDr. Ľ. Svoboda.
- schválenie nového plánu výkonov so zaradením študijného odboru „mechatronika“
- podrobná správa o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti za šk. r. 2005/06
- spolupráca s firmami praktickej činnosti odboru strojárstvo, absolvovanie praxe vo firmách : Topstroj Lauko a Buček Plastika
14.3.2007 - ukončenie mandátu PaedDr. Jána Košovana a uvítanie p. Ing. Lýdii Forrovej
- vyhodnotenie výchovno-vzdelávacieho procesu za 1. polrok šk. r. 2006/07
- prehodnotenie hospodárenia za rok 2006 a normatívne financovanie na rok 2007
3.7.2007 - prehodnotenie výsledkov koncoročnej klasifikačnej porady, informácia o priebehu konania prijímacích pohovorov a o priebehu a výsledkoch externej a internej písomnej časti, ústnej a praktickej maturitnej skúšky.
- zváženie alternatívy zabezpečovania vykurovania školy firmou Energo
- prejednávanie dôvodu, prečo dali na zastupiteľstve VÚC Nitra hlasovať za spájanie SPŠ Fr. Kráľa s CNC Centrom v Dolných Krškanoch. O vysvetlenie sa pokúsila p. Ing. H. Psotová. Na danú tému sa viedla dlhá diskusia a zástupcovia z VÚC sa zaviazali, že pripravia konkrétne argumenty pre a proti.
Poradné orgány riaditeľa školy
– predmetové komisie a metodické združenia:
1. Prehľad poradných orgánov riaditeľa školy:
a) Predmetové komisie a ich vedúci
pracovníci:
PK - spoločensko-vedná - Mgr. Mária
Škultétyová
PK – prírodovedná - RNDr.
Milan Babiak
PK - telesná výchova - Mgr.
Kamil Berec
PK – elektrotechnika - Ing.
Július Arpáš
PK - výpočtová technika - Ing.
Jozef Gerhát
PK – strojárstvo - Ing.
Alena Róžová
b) Porady vedenia školy
c) Pedagogické porady
d) Rada rodičov
2. Stručná charakteristika
systému práce poradných orgánov riaditeľa školy
Predmetové komisie sa
počas školského roka stretli 5-krát. Priebežne sledovali plnenie plánov PK
a výchovno-vzdelávacie výsledky žiakov za každý štvrťrok. Navrhovali
opatrenia na zlepšenie študijných výsledkov žiakov. Každá PK sledovala plnenie
plánu práce školy. Na všetkých zasadnutiach všetkých PK sa pravidelne
zúčastňovalo vedenie školy.
Porady vedenia školy
sa konali pravidelne raz za 2 týždne. Zúčastňovali sa na nich vedúci
metodických orgánov školy a zástupca Rady školy. Na týchto stretnutia sa pripravoval plán
práce na nasledujúce týždne a riešili sa operatívne úlohy školy. Vedenie
školy podľa potreby
riešilo neodkladné úlohy približne 2-krát do týždňa.
Pedagogické porady. Pedagogickým orgánom riaditeľa školy sú aj
pedagogickí pracovníci, ktorí prostredníctvom pravidelných pedagogických porád
pomáhajú operatívne riešiť výchovno-vzdelávacie problémy, ako aj aktuálne
problémy školy. V školskom roku 2006/07 sa nekonala žiadna mimoriadna
pedagogická porada.
Uskutočnili sa iba naplánované na začiatku školského roka úvodná,
štvrťročná hodnotiaca, polročná klasifikačná, trištvrteročná hodnotiaca
a koncoročná klasifikačná porada.
V dňoch 3. 7. 2007 a 31.8.2007 sa konala vyhodnocovacia porada za
školský rok 2006/07.
Rada rodičov sa
pravidelne stretávala v rámci rodičovských združení. Vedenie školy
informovalo rodičov (zástupcov rodičov jednotlivých tried) o priebehu
výchovno-vzdelávacieho procesu, o priebehu fungovania Občianskeho
združenia „Spolok technikov“ a o ostatných záležitostiach týkajúcich
sa vzťahu rodičia a škola. Rodičia boli informovaní o zámeroch
VÚC pričleniť SPŠ Fraňa Kráľa 20
k CNC Centru.
Počet žiakov
školy za školský rok 2006/2007
Ročník |
Stav k 15. 9. 2006 |
Stav k 15. 9. 2007 |
||||||||
Počet tried |
Počet žiakov |
Z toho Integro-vaných |
Počet odd. ŠKD |
Počet žiakov v ŠKD |
Počet tried |
Počet žiakov |
Z toho Integro-vaných |
Počet odd. ŠKD |
Počet žiakov v ŠKD |
|
1. |
4 |
110 |
- |
- |
- |
4 |
127 |
- |
- |
- |
2. |
4 |
98 |
- |
- |
- |
4 |
103 |
- |
- |
- |
3 |
4 |
89 |
- |
- |
- |
4 |
93 |
- |
- |
- |
4. |
3 |
85 |
- |
- |
- |
3 |
83 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spolu |
15 |
382 |
- |
- |
- |
15 |
406 |
- |
- |
- |
Počet prijatých
žiakov do prvého ročníka strednej školy, údaje o počtoch a úspešnosti
uchádzačov o prijatie
Prijímacie konanie
do prvého ročníka strednej školy:
Do
ročníka |
Počet
prihlásených žiakov |
Počet
žiakov, ktorí konali prijímaciu skúšku |
Počet
úspešných žiakov v prijímacom konaní |
Počet
prijatých žiakov |
Z
toho bez prijímacej skúšky |
|
|
|
|
|
|
1.
ročníka SŠ |
243 |
216 |
183 |
128 |
45 |
Poznámka: Z počtu 128 prijatých žiakov nastúpilo
do prvého ročníka 126 žiakov.
Priemerný prospech
jednotlivých tried strednej školy koncoročnej klasifikácie
a dochádzka
žiakov
Výsledky hodnotenia
a klasifikácie žiakov za 2. polrok 2006/2007
Trieda |
1.A |
1.B |
|
1.S |
2.A |
2.B |
|
2.S |
3.A |
3.B |
|
3.S |
4.A |
4.B |
4.S |
Spolu |
Poč. Žiak |
30 |
32 |
20 |
25 |
26 |
29 |
19 |
23 |
26 |
27 |
17 |
18 |
29 |
31 |
25 |
377 |
Priem.prosp |
2,34 |
2,33 |
2,27 |
2,91 |
2,75 |
2,14 |
2,13 |
2,82 |
2,52 |
2,47 |
2,96 |
2,62 |
2,32 |
2,30 |
2,61 |
2,50 |
Prehľad prospechu, dochádzky
a správania
Trieda |
Ospr. hod. na žiaka |
Neospr. hod. na žiaka |
Dvojky zo správania |
Trojky zo správania |
1.A |
50,03 |
0,23 |
0 |
0 |
1.B |
59,78 |
0,06 |
0 |
0 |
|
55,70 |
0,15 |
1 |
0 |
1.S |
53,08 |
0,40 |
0 |
0 |
2.A |
64,65 |
1,23 |
1 |
1 |
2.B |
48,14 |
0,28 |
0 |
0 |
|
53,95 |
0,11 |
0 |
0 |
2.S |
61,48 |
0,43 |
4 |
0 |
3.A |
60,81 |
0,73 |
1 |
0 |
3.B |
67,11 |
0,26 |
0 |
0 |
|
119,47 |
0,35 |
1 |
0 |
3.S |
54,67 |
0,11 |
0 |
0 |
4.A |
70,00 |
0,83 |
0 |
0 |
4.B |
73,84 |
0,10 |
0 |
0 |
4.S |
55,08 |
0,76 |
1 |
0 |
spolu |
62,27 |
0,41 |
9 |
1 |
Výsledky externých meraní –
maturitné skúšky
|
Trieda |
|||||
4.A |
4.B |
4.S |
|
|
|
|
Počet
žiakov prihlásených na MS |
31 |
29 |
25 |
|
|
|
Počet
žiakov, ktorí neukončili posledný ročník |
0 |
0 |
1 |
|
|
|
Počet
žiakov, ktorí konali ÚFIČ |
31 |
29 |
24 |
|
|
|
Počet
žiakov, ktorí úspešne ukončili MS |
31 |
29 |
23 |
|
|
|
Počet
žiakov, ktorí majú povolenú opravné skúšky |
0 |
0 |
1 |
|
|
|
Počet
žiakov, ktorí majú povolenú opakovať celú MS (reprobovaní) |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
Priemer
triedy na ÚFIČ |
2,40 |
2,22 |
2,43 |
|
|
|
Externá časť MS
Predmet
|
Počet žiakov prihlásených
na MS |
z toho písalo EČMS |
Ø žiakov v SR v % úroveň A |
Ø žiakov školy v % úroveň A |
Ø žiakov v SR v % úroveň B |
Ø žiakov školy v % úroveň B |
slovenský
jazyk a literatúra |
85 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Anglický
jazyk |
45 |
45 |
0 |
0 |
54,2 |
61,9 |
Nemecký
jazyk |
40 |
40 |
31,4 |
74,2 |
43,9 |
48,6 |
matematika |
16 |
16 |
0 |
0 |
35,0 |
51,5 |
Zoznam
uplatňovaných učebných plánov v šk. roku 2006/2007
v odboroch
2675600 elektrotechnika uč.plán č.2751/03-43
s platnosťou od 1.9.2003 – 2.-4.roč.
uč.plán č.CD 2007-8075/16646-1:093
s platnosťou od l.9.2007
2381600 strojárstvo uč. plán č.2004-6570/13066-1:093
s platnosťou od l.9.2004
trieda |
študijný odbor |
1.A |
23756 elektrotechnika |
1.B |
23756 elektrotechnika |
|
23756 elektrotechnika |
1.S |
23816 strojárstvo – dopravné zariadenia |
2.A |
23756 elektrotechnika |
2.B |
23756 elektrotechnika |
|
23756 elektrotechnika |
2.S |
23816 strojárstvo – dopravné zariadenia |
3.A |
23756 priemyselná informatika a oznamovacia technika |
3.B |
23756 priemyselná informatika a oznamovacia technika |
|
23756 priemyselná informatika a oznamovacia technika |
3.S |
23816 strojárstvo – dopravné zariadenia |
4.A |
23756 priemyselná informatika a oznamovacia technika |
4.B |
23756 priemyselná informatika a oznamovacia technika |
4.S |
23816 strojárstvo - dopravné zariadenia |
Údaje o fyzickom počte
zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických
zamestnancov školy ku dňu koncoročnej kvalifikácie
Stredná škola |
Počet |
zamestnanci SŠ |
49 |
Z toho pedagogickí zamestnanci |
|
Pedagogickí zamestnanci interní |
33 |
- kvalifikovaní |
33 |
- nekvalifikovaní |
0 |
- dopĺňajú si vzdelanie |
0 |
Pedagogickí zamestnanci externí
|
|
-
kvalifikovaní
|
4 |
-
nekvalifikovaní
|
3 |
-
dopĺňajú si vzdelanie
|
0 |
Z toho nepedagogickí zamestnanci |
9 |
Zamestnanci THP |
3 |
Kurič |
1 |
Upratovačky |
4 |
Školník |
1 |
Zoznam učiteľov a ich aprobácia
Por. číslo |
Meno, titul, funkcia |
aprobácia |
|
Na dobu neurčitú |
|
1. |
Földesy Anton, Ing., riaditeľ |
Ing. elektro |
2. |
Tvrdoňová Viera, PaedDr., zástup. riaditeľa školy |
SJL-OBN-ETV |
3. |
Francelová Mária, Ing., zástup. riaditeľa školy |
Ing. chem |
4. |
Antala Peter, PaedDr., učiteľ |
Tech. vých. |
5. |
Arpáš Július, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
6. |
Babiak Milan, RNDr., učiteľ |
FYZ-CHE |
7. |
Berec Kamil, Mgr., učiteľ |
TEV |
8. |
Bíro Milan, PhDr, učiteľ |
SJL-ETV |
9. |
Cagáňová Božena, Ing., učiteľ |
Ing. stroj |
10. |
Ďuran Pavol, učiteľ |
Prax – uč. |
11. |
Ďurovová Jana, PaedDr., učiteľ |
MAT- INF |
12. |
Földeši Ján, Ing., učiteľ |
Ing. mech. |
13. |
Gerhát Jozef, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
14. |
Horváth Dušan, Mgr., učiteľ |
FYZ – INF |
15. |
Karlubík Ernest, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
16. |
Kleinová Renata, Ing., učiteľ |
Ing. stroj |
17. |
Lauková Martina, Mgr., učiteľ |
ANJ - PSY |
18. |
Mada Michal, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
19. |
Macháčová Iveta, Ing., učiteľ |
Ing. stroj |
20. |
Porubčanová Alena, Mgr., učiteľ |
ANJ-RUJ |
21. |
Róžová Alena, Ing., učiteľ |
Ing. stroj |
22. |
Stanová Eva, Mgr., učiteľ |
NEJ |
23. |
Svateník Milan, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
24. |
Szalaiová Soňa, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
25. |
Škultétyová Mária, Mgr., učiteľ |
SJL-NEJ |
26. |
Tarková Anna, Ing, učiteľ |
Ing. EK-IV |
27. |
Tvrdý Štefan, Mgr, učiteľ |
TEV |
28. |
Vaňová Natália, RNDr., učiteľ |
MAT-ZEM |
|
Na dobu určitú |
|
29. |
Denkerová Jindra, Mgr., učiteľ |
MAT-TEV |
30. |
Dragúň Ľudovít, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
31. |
Haláková Marija, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
32. |
Hustý Peter, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
33. |
Mozolová Ľudmila, Mgr., učiteľ |
SJL – DEJ |
34. |
Darnady Juraj, Mgr., učiteľ |
Tech. vých |
35. |
Arpáš Štefan, Mgr., učiteľ |
Tech. vých |
36. |
Škrabák Jozef, Ing., učiteľ |
Ing. stroj. |
37. |
Števík Vladimír, Ing., učiteľ |
Ing. stroj. |
38. |
Švancár Miroslav, Mgr. katechét |
Teológ |
39. |
Grác Richard, Ing., učiteľ |
Ing. mech. |
40. |
Lauko Štefan, Ing., učiteľ |
Ing. elektro |
Odbornosť vyučovania v školskom roku 2006/2007
Predmet |
Počet učiteľov
neodborne vyučujúcich daný predmet |
Občianska náuka |
7 |
Právna náuka |
2 |
Dejepis |
3 |
Ďalšie vzdelávanie
pedagogických zamestnancov školy za školský rok 2006/07
Forma
vzdelávania |
Počet
vzdelávaných |
Priebeh vzdelávania/počet |
||
ukončilo |
pokračuje |
Začalo |
||
DPŠ |
2 |
2 |
|
|
Rozšir.pedag.vz. |
2 |
|
2 |
|
Ďalšie
vzdelávanie |
33 |
|
33 |
|
Aktivity a prezentácia
školy za školský rok 2006/07
Údaje
o aktivitách organizovaných
školou |
Údaje
o aktivitách, do kt. sa škola zapojila |
Deň otvorených dverí |
Mladý tvorca |
Imatrikulácia l. ročníkov |
Fórum pedagogiky |
Organizovali sme skupinu
v basketbale a finále vo volejbale turnaja
SŠ v regióne |
Veľtrh o VŠ
v Bratislave |
|
Spolupráca s Centrom
prof. informácií |
|
Projekt „Náučný chodník“
Nitra |
|
V rámci prevencie
drog.závislostí zapájanie sa do akcií LUMIPER
a Drogový pes |
Dosiahnuté výsledky v predmetových olympiádach a súťažiach
Názov súťaže,
olympiády |
Umiestnenie
-výsledky
dosiahnuté |
Umiestnenie v
medzinárodných súťažiach |
|||
|
regionálne kolo |
krajské kolo |
celoslovenské
kolo |
názov súťaže |
umiestnenie |
Zenit-elektrotechnika |
|
2.miesto |
2.miesto |
|
|
SOČ-mikroprocesor |
|
2.miesto |
4.miesto |
|
|
SOČ-učebné
pomôcky |
|
2.miesto |
|
|
|
Mladý tvorca
TOP výrobok |
|
|
zvláštne
ocenenie |
|
|
SIEMENS YOUNG
Generation Award |
|
|
1. miesto |
|
|
Angl. jazyk |
2.miesto |
|
|
|
|
Zenit-strojárstvo |
|
|
|
|
|
Výsledky inšpekčnej činnosti
vykonanej Štátnou školskou inšpekciou v škole
V dňoch od 9. 4. 2003 do 15. 4. 2003 prebehla
komplexná inšpekcia na našej škole, z ktorej
závery sú nasledovné:
Kvalita a efektívnosť výchovno-vzdelávacieho procesu je na
priemernej úrovni, pričom je kvalita z hľadiska činnosti pedagógov
porovnateľná s kvalitou a efektívnosťou z hľadiska činnosti žiakov na
hodinách. Najvýraznejšie sú interakčné a kooperačné vzťahy, pretrvávajúce
tradičné postupy vo vyučovaní, menej zreteľná je praktická aplikácia osvojených
vedomostí a zručností. Podmienky výchovy a vzdelávania sú vo vzťahu
ku koncepčným zámerom, zameraniu školy, uplatňovaným učebným plánom
a učebným osnovám celkove na priemernej úrovni. Personálne
a materiálno technické podmienky sú priemerné, priestorové podmienky sú
výrazne horšie. Úroveň riadenia je priemerná, málo uspokojivá je kvalita
kontrolného systému a úroveň orientácie pedagogických zamestnancov
v školskej legislatíve, priemerná je kvalita pedagogickej dokumentácie.
Celková kvalita výchovno-vzdelávacieho procesu, zabezpečenia podmienok výchovy
a vzdelávania, koncepcie rozvoja školy a kvality riadenia majú
priemernú úroveň. V porovnaní s celoslovenským priemerom je škola
v celkovom hodnotení horšia o 0,72 hodnoty.
Školská inšpekcia hodnotí na:
veľmi dobrej úrovni:
·
plnenie
učebných plánov
dobrej úrovni:
·
informačný
systém
priemernej úrovni:
·
kvalitu
priebehu výchovno-vzdelávacieho procesu
·
podmienky
výchovy a vzdelávania
·
odborné
a pedagogické riadenie a plánovanie
·
plnenie
učebných osnov
·
kvalitu pedagogickej
dokumentácie
málo vyhovujúcej úrovni:
·
kontrolný
systém
·
dodržiavanie
všeobecne záväzných školských legislatívnych predpisov
·
orientáciu
pedagogických zamestnancov v školskej legislatíve
Pri inšpekcii boli použité tieto stupne hodnotenia a hodnotiace
kritériá:
veľmi dobrý -
výrazná prevaha pozitív, drobné formálne nedostatky,
mimoriadna úroveň
dobrý -
prevaha pozitív, formálne, menej významné vecné nedostatky,
nadpriemerná úroveň
priemerný - vyrovnanosť pozitív a negatív, priemerná
úroveň
málo vyhovujúci - prevaha negatív, výrazné nedostatky, citeľné
slabé miesta,
podpriemerná úroveň
nevyhovujúci -
výrazná prevaha negatív, zásadné nedostatky ohrozujúce priebeh
výchovy a vzdelávania
Priestorové a materiálno-technické podmienky školy
V uplynulom školskom roku v 15 triedach študovali 377 žiakov
v dvanástich veľkých triedach a troch triedach s kapacitou 20
žiakov.
Pretože na škole zmaturovalo v troch triedach 85 žiakov
Na škole máme 10 odborných učební, jednu video-učebňu, 6 kabinetov, archív,
čitáreň, miestnosť pre školníka, zborovňu, rozmnožovňu, bufet, sklad učebníc.
V budove telocvične okrem veľkej sály žiaci využívajú malú sálu na
posilňovanie a rôzne iné aktivity ako napr. stolný tenis. V telocvični
sa poriadajú aj spoločenské akcie ako napríklad imatrikulácie prvých ročníkov.
Finančné a hmotné zabezpečenie výchovno-vzdelávacej činnosti školy
Mzdy – rozpočet r. 2006 8 485 000 Sk
Poistné 2 927 000 Sk
Tovary a služby /prenesené kompetencie/ 1 675 000 Sk
____________
13 087 000 Sk / 382 žiakov
Na jedného žiaka: 34 259,- Sk
2. Finančné prostriedky na vzdelávacie poukazy – rok 2006: 245 000 Sk
čerpanie - služby /dohody/ 104 000 Sk
- materiálové vybavenie 141 000 Sk
3. Prostriedky získané od právnickej osoby:
Spolok technikov – Občianske združenie pri SPŠ Nitra 33 331,- Sk
Použité na úhradu úrazového poistenia žiakov a zodpovednosti
za škodu /mimorozpočtové prostriedky/
4.Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov:
- sociálne štipendiá pre žiakov 33 400,- Sk
Príloha: Výkaz k správe o hospodárení za rok 2006
Firma: názov
učeb. pomôcky: hodnota:
Siemens s.r.o PC FSC Esprimo 40 000,-
Siemens s.r.o Simatic S7-200 49 000,-
PCA Slovakia Motor. vozidlo 2 ks 600 000,-
Siemens s.r.o Rozširovací modul 5 300,-
Siemens s.r.o Simatic S7-200 14 100,-
Cieľ, ktorý si škola určila
v koncepčnom zámere rozvoja školy na príslušný školský rok
a vyhodnotenie jeho plnenia
Požiadavky automobilového priemyslu v okolí nášho regiónu na
pracovnú silu nastolili otázku zavedenia nového študijného odboru mechatronika
2387 6.
Oslovili sme viacerých zamestnávateľov
v regióne, ale aj kompetentné inštitúcie ako je Mestský úrad
v Nitre a Úrad práce v Nitre, u ktorých sme získali podporu
tejto myšlienky.
Cieľom v uplynulom školskom roku bolo získať zaradenie tohto
študijného odboru do siete
a v budúcom školskom roku prijať prvých žiakov do jednej
triedy.
Možnosť študovať na našej škole bude v nasledujúcich rokoch
v dvoch triedach študijného odboru elektrotechnika so zameraniami
priemyselná informatika a oznamovacia technika, jednej triedy študijného
odboru strojárstvo so zameraním na dopravné zariadenia (automobily)
a jednej triedy študijného odboru mechatronika. Dva automobily z PSA
Trnava Peugeot 207, ktoré škola vlastní budú slúžiť v hlavnej miere na
praktické overovanie vedomostí aj v tomto novom študijnom odbore.
V predmete AIP (Automatizácia inžinierskych prác) už žiaci v druhom ročníku ovládajú prácu
v programe AutoCAD 2000 a v treťom ročníku zvládajú program
ProDesktop a Inventor. V tomto
predmete dosahujú žiaci veľmi
dobré výsledky. Programy sú u žiakov obľúbené. Takto osvojené vedomosti
žiaci využívajú pri vypracovávaní zadaní STK, STT a
KOM. Pretože v budúcnosti bude potrebné v širších súvislostiach
zabezpečiť výuku predmetu programovanie CNC strojov, stanovili sme si cieľ
nabehnúť na nový software Catiu, ktorý
je taktiež profesionálne vyžívaný hlavne v automobilovom priemysle.
Pretože ešte žiadna škola neuzavrela na Slovensku spoluprácu s IBM WORLD
TRADE CORPORATION (distribútorom
produktu Catia) vypracovali sme projekt o poskytnutie finančných
prostriedkov zo štátneho rozpočtu na rozvojový projekt grafických systémov.
Finančné prostriedky sme podaním projektu získali
a v budúcom školskom roku ho
uvedieme do praxe.
Za ďalšie strategické úlohy škola považuje zvyšovanie kvality vyučovania
zavádzaním IKT do všetkých predmetov (napr. návrh plošných spojov), pokračovať v príprave
žiakov na súťaže ZENIT, SOČ, a ďalšie súťaže, pravidelne dopĺňať
a skvalitňovať web stránku školy (nové materiály a aktualizácia).
Pripojenie technologických procesov k riadiacim počítačom sme
simulovali na paralelnom porte PC. Riešili sme na nich úlohy riadenia jednosmerných
a krokových motorov.
V tomto školskom roku sme na cvičeniach opäť použili inteligentné
relé EASY, multifunkčný display MFD Titan a PLC Simatic S7 200.
Vyučovanie automatizácie bolo podporené dvomi exkurziami na výstavy.
Výstava Elosys dáva žiakom ucelený pohľad na vývoj elektrotechnického priemyslu
na Slovensku a tým aj samozrejme automatizácie. Žiaci sa na nej na vlastné
oči mohli presvedčiť o totálnom prieniku IKT do výrobnej a nevýrobnej
automatizácie, čoho dôsledkom je aj zmena názvu predmetu z automatizačnej
techniky na priemyselnú informatiku. Výstava Aqua-therm je špecializovaná na
vykurovanie a klimatizačnú techniku. Pre automatizérov je zaujímavá
predovšetkým z pohľadu regulácie vykurovacích systémov
a z pohľadu trendu využívania obnoviteľných zdrojov energie.
Ciele predmetu GRS predmetu boli splnené. Všetci žiaci pracovali
s programom Eagle. Nepodarilo sa zlepšiť programové prostriedky na návrh
elektroinštalácií. Zatiaľ sa stále používa len čistý AutoCAD bez špecifickej
nadstavby pre elektroinštalácie.
Oblasti, v ktorých škola
dosahuje dobré výsledky, a oblasti, v ktorých sú nedostatky
a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť vrátane návrhov opatrení
Silné stránky:
Odborné predmety na škole boli zabezpečené internými aj externými pedagogickými
pracovníkmi a teda vyučovanie prebiehalo kvalifikovane. Dobrá vybavenosť
výpočtovou technikou umožnila zabezpečiť jednotlivé predmety náležite podľa
najnovších trendov.
Všeobecno-vzdelávacie predmety už tradične sú vyučované odborne
a v porovnaní s inými školami podobného typu prostredníctvom
externých maturitných skúšok dosahujeme v nich nadpriemerné výsledky.
Vysoká uplatniteľnosť našich absolventov v regióne okrem tých, ktorí
ďalej pokračujú na vysokých školách.
V regióne v rozrastajúcom sa priemyselnom parku sa vytvára
stále viac príležitostí pre technicky statných pracovníkov.
Slabé stránky:
Nepriaznivý demografický vývoj, žiaci, ktorí sa i v hojnom
počte hlásia na štúdium a sú aj prijímaní už pri vstupných testoch
nedosahujú očakávané výsledky napríklad aj
v zrovnaní
s predchádzajúcimi generáciami.
Nedostatok finančných prostriedkov na lepšie zabezpečenie pedagogického
procesu, hlavne v odborných predmetoch a mzdové prostriedky
nedostatočne motivujú novú generáciu
perspektívnych učiteľov v technickom odbore (preto musíme využívať
dôchodcov).
Nie je motivácia zapájať sa do projektov, pretože i tam je nutné
vložiť určité finančné prostriedky, ktorých návratnosť i pri dobrom
projekte je neistá.
Príležitosti:
V regióne v rozrastajúcom sa priemyselnom parku sa vytvára
stále viac príležitostí pre technicky statných pracovníkov.
Riziká:
I napriek tomu, že zamestnávatelia v regióne sa dožadujú
kvalifikovaných absolventov odborných škôl s profilom elektrotechnika
a strojárstvo, kompetentné orgány v zmysle napĺňania tejto požiadavky
nekonajú, skôr naopak, vytvárajú neistotu i v tých rodinách, kde je
záujem študovať nedostatkové profesie.
Doposiaľ aj podľa ukazovateľa v bode o prijímacích pohovorov
sme mali záujemcov o štúdium vždy dostatok, pretože sme spĺňali kritériá
kvality rovnako dobre ako porovnateľné školy na Slovensku. Hoci škola vznikla
po roku 1990 dnes ju radia firmy Siemens, Moeller a iné
s celorepublikovým pôsobením ako poprednú v zmysle prispôsobivosti novým
trendom vo vývoji technologických zariadení. V súťažiach v rámci
Slovenska (SOČ, ZENIT, Mladý tvorca, Siemens Yong Generation Award) dosahujeme taktiež tomu primerané výsledky.
Máme štyri triedy v ročníku a teda sľubné výhľady pri
normatívnom financovaní na žiaka.
Ak sa ale vytvorí v regióne klíma, že takto úspešnú, sebestačnú
školu treba pripojiť k CNC centru, ktoré by malo profilovať odborníkov
k obrábacím strojom vo výrobných prevádzkach a dielňach, nastáva
neistota, čo sa to v tom odbornom školstve deje.
Najpovolanejší odborníci francúzskeho odborného školstva zorganizovali 18. 10. 2007 seminár
v súčinnosti s Ministerstvo školstva SR, kde bola uvedená v %
štruktúra ich stredných škôl : 30 % gymnáziá
20 % odborné a vyššie
odborné školy polytechnického zamerania, prevažne produkujúce technickú inteligenciu po
absolvovaní vysokých škôl
15 % tretí sektor – služby –
ukončené maturitou inej
kvality
30 – 35 % učňovské školstvo
Vysokokvalifikovaní učitelia odídu a viac sa do školstva nevrátia
a cesta späť bude nenávratne stratená.
Výsledky úspešnosti školy pri
príprave na výkon povolania a uplatnenie žiakov na pracovnom trhu alebo
ich úspešnosť prijímania na ďalšie štúdium
Dlhoročné skúsenosti o uplatniteľnosti našich absolventov sú veľmi
uspokojivé, pretože
nielen zabezpečujeme trh práce kvalifikovanými odborníkmi v oblasti
elektrotechniky a
strojárstva, ale veľkému percentu našich žiakov umožníme vynikajúcu
orientáciu pri rozho-
dovaní k ďalšiemu smerovaniu a voľbe štúdia na vysokých
školách. Po tejto vete je nutné
dodať, že odhad žiakov napríklad po gymnaziálnom štúdiu na svoje
schopnosti uplatnenia
na technickej úrovni nie je a nemôže byť s tou mierou rizika,
ako u absolventov kvalitných
odborných škôl.
Štatisticky máme zistené, že dlhodobo viac ako 50 % absolventov našej
školy v jednotlivých ročníkoch aj ukončuje príslušné vysoké školy.
II. Ďalšie informácie
o škole
Psychohygienické podmienky
výchovy a vzdelávania
Naša škola sa nachádza v relatívnej blízkosti centra mesta a popritom
ju obklopuje pásmo zelene, ktoré vytvára kľudné prostredie pri štúdiu na škole.
Voľnočasové aktivity školy
Do krúžkov bolo zapojených 370
žiakov školy.
názov záujmového
krúžku: počet detí: počet skupín:
Krúžok elektrotechniky a elektroniky 14 + 29 2
Športové hry – tenis 15
1
Krúžok internetový 13
+ 10 + 12 3
Krúžok matematický 31
+ 17 + 29 3
Krúžok rozvoja odboru 16 1
Posilňovací krúžok 17
+ 19 2
Volejbalový krúžok 17
1
Krúžok SOČ 30 1
Krúžok matematika l.ročník
24 + 21 2
Nemecký jazyk 14 1
Nemecké konverzácie 9 1
Krúžok programovanie 20 1
Literárny krúžok 13 1
Vzájomné vzťahy medzi školou
a deťmi alebo žiakmi, rodičmi a ďalšími fyzickými osobami
a právnickými osobami, ktoré sa na výchove a vzdelávaní v škole
podieľajú
V školskom roku 2006/07
neprospelo k 31. júlu 2007 39 žiakov l.-4.ročníkov.
Neprospievajúcich: 39 žiakov
neprospievajúcich z l
a 2 predmetov: 31 žiakov
neprospievajúcich z 3
a viac predmetov: 8 žiakov
opravná skúška povolená: 23 žiakom
Na opravných skúškach
prospelo: 23 žiakov
na opravných skúškach
neprospelo: 16 žiakov
Povolené opakovanie: 12 žiakov
Nepovolené opakovanie: 1 žiak (už opakoval 1.roč.-Benca l.S)
opakuje: 6 žiakov
vystúpili zo školy: 6
žiakov
Vypracovali:
Ing. Anton Földesy – riaditeľ školy
PaedDr. Viera Tvrdoňová – zástupkyňa pre pedagogickú činnosť
Ing. Mária Francelová – technicko-ekonomický zástupca
Daniela Gabalcová – hospodárka školy
Východiská a podklady:
Správa je vypracovaná v zmysle:
1. Vyhlášky MŠ SR č. 9/2006
Z.z. zo 16. 12. 2005 o štruktúre a obsahu správ o výchovno- vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch
a podmienkach škôl a školských zariadení
2. Metodické usmernenie MŠ SR č.
10/2006-R k vyhláške MŠ SR č. 9/2006 Z.z.
3. Koncepcia školy na roky 2005 –
2010
4. Plán práce školy na školský rok
2006/07
5. Vyhodnotenia plnenia plánov
práce jednotlivých metodických združení a predmetových
komisií
6. Informácie o činnosti Rady
školy pri Strednej priemyselnej škole Nitra, Ul.Fr.Kráľa 20
7. Ďalšie podklady (Správa
z LVVK, Správa zo samostatného kurzu „Ochrana človeka a
prírody“,Vyhodnotenie odbornej praxe,
Hodnotiaca správa SOČ,Vyhodnotenie národného
akčného plánu pre ženy za šk. r. 2006/07,
Vyhodnotenie plánu napĺňania koncepcie
výchovy k manželstvu a rodičovstvu, Hodnotiaca správa ZENIT –
strojárstvo v šk. roku 2006/07, Hodnotenie plánu enviromentálnej výchovy
šk. r. 2006/07, Vyhodnotenie práce výchovného poradcu za šk. r. 2006/07)
Vyhodnocovacie tabuľky za II. polrok šk. roka 2006/2007- PROSPECH |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
PROSPECH |
||||||||||||
ŠKOLA |
Poč.tried |
Poč.žiakov |
PV |
% |
PVD |
P |
N |
% |
Neklasifik. |
Priemer |
||
SPŠ
Nitra, Ul.Fr.Kráľaa 20, Nitra |
15 |
377 |
18 |
4,8 |
67 |
253 |
39 |
1,03 |
0 |
2,454 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Vypracoval:
PaedDr.Tvrdoňová |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Telef.
kontakt: 037/6510862 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Tabuľka
č. 3 |
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||
Porovnávacia
tabuľka dochádzky a prospechu |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||
ŠKOLA:Stredná priemyselná škola, Ul.Fr.Kráľa20, Nitra |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
Školský rok |
2004/2005 |
2005/2006 |
2006/2007 |
|
|||||||
|
|||||||||||
Priemerný
počet vymeškaných hodín |
58,13 |
55,46 |
62,67 |
|
|||||||
|
|||||||||||
Priemerný
prospech za školu |
2,34 |
2,44 |
2,455 |
|
|||||||
|
|||||||||||
P o č e t |
|
||||||||||||||||
učebne spolu |
z toho odborné |
jazykové laboratóriá |
učebne informatiky |
funkčné počítače |
kabinety |
autá |
|
||||||||||
osobné |
iné |
autobus |
|
||||||||||||||
26 |
11 |
0 |
3 |
64 |
8 |
2 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Poznámky: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Vybavenie školy učebnými pomôckami |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Údaje uvádzajte odhadom
v percentuálnom vyjadrení |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
DIDAKTICKÁ TECHNIKA |
AUDIOVIZUÁLNE POMÔCKY |
OSTATNÉ POMÔCKY |
Odborné publikácie, |
|
|||||||||||||
(elektron. tabuľa,DVD
prehrávač,CD |
(CD a DVD nosiče, filmy, |
( modely,
makety,stavebnice, |
časopisy a literatúra, |
|
|||||||||||||
prehrávač, kamera,
projektor a iné) |
MP3, mag. pásky atď.) |
obrazy, schémy, skúmavky
atď. ) |
vybavenie knižnice |
|
|||||||||||||
vyhovujúce |
zastaralé |
vyhovujúce |
Zastaralé |
vyhovujúce |
zastaralé |
vyhovujúce |
zastaralé |
|
|||||||||
% |
% |
% |
% |
% |
% |
% |
% |
|
|||||||||
80 |
20 |
85 |
15 |
75 |
25 |
90 |
10 |
|
|||||||||
|
Zapojenie sa školy do
projektov v škol. roku 2006 – 2007
Projekty financované zo štrukturálnych fondov EÚ uveďte za celé
uplynulé programovacie obdobie. Ostatné projekty (SOCRATES, LEONARDO DA VINCI,
INFOVEK,
Otvorená škola, Rozvojové projekty školy, Zdravá škola, Digitálni
štúrovci, Grafické systémy, ROADSHOW a ďalšie, uvádzajte len za uplynulý
školský rok
Názov školy: Stredná priemyselná škola, Ul. Fr. Kráľa 20, Nitra |
||||||
Názov projektu |
Celkový finančný prínos pre školu |
Spolufinancovanie (Kto
a v akej výške poskytol finančné prostriedky) |
Doba realizácie ( od
- do ) |
Stav projektu Podaný Schválený Realizovaný (Vyznačte
krížikom ) |
||
P |
S |
R |
||||
1.grafické systémy – Catia |
110 tis. |
MŠ 50 tis. |
Do konca r.2007 |
|
X |
|
2. |
|
NSK 40 tis. |
|
|
|
|
3. |
|
Vl.zdroje 10 tis. |
|
|
|
|
4. |
|
Iné 15 tis. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
Spolu:
Za správnosť zodpovedá: Ing. Anton Földesy, riaditeľ školy Ing.Anton Földesy, riaditeľ školy
Tabuľka č.7 |
|
||||||||||||||||||||
Identifikačný
list - športové zariadenia na stredných školách 2007 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Pri príležitosti porady riaditeľov
zhromažďujeme materiály o stave športových zariadení na stredných školách v |
|||||||||||||||||||||
školskom
roku 2006 / 2007. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Názov školy: |
Stredná
priemyselná škola |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Adresa: Ulica Fraňa Kráľa 20, NITRA |
č.tel.:037/6510862 |
e-mail:skola@spskralanr.edu.sk |
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
Športová
škola (áno/ nie) |
nie |
|
|
|
|||||||||||||
Počet
žiakov |
Počet
športových tried: |
0 |
|
|
Počet
žiakov v šport. Triedach: |
0 |
|
|
|
||||||||||||
377 |
Zameranie
športových tried: |
0 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Telocvične |
Vlastné |
Rozmery |
Bezba- |
Vybavenie |
Oportebovanosť |
Rekonštrukcia |
|
|
|
|
|||||||||||
|
označ V |
a vek |
riérový |
(výborné |
(nové
zariadenie |
posledná |
plánovaná |
|
|
|
|||||||||||
|
V
prenájme |
zariadenia |
prístup |
priemerné |
priemerná
|
|
budúca |
|
|
|
|||||||||||
|
označ P |
|
A / N |
slabé) |
veľká) |
(uviesť
rok) |
|
|
|
|
|||||||||||
veľká |
V |
37x13/9 |
A |
priemerné |
priemerná
|
0 |
0 |
|
|
|
|||||||||||
gymnastická |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
posilňovňa |
V |
10x9/9 |
A |
priemerné |
priemerná |
0 |
0 |
|
|
|
|||||||||||
Iné: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Bazén |
V/P |
Rozmery/
vek |
|
Vybavenie |
Oportebovanosť |
Rekonštrukcia |
|
|
|
|
|||||||||||
Bezbariérový |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
prístup: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
(áno,
nie) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Vonkajší
areál |
V/P |
Rozmery
/vek |
|
Dĺžka |
Podklad |
Stav
/výborný, priemerný, slabý/ |
|
|
|
||||||||||||
Bežecká
dráha |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Ihriská
/typ/ |
V/P |
Rozmery/
vek |
|
Počet |
Podklad |
Stav
/výborný, priemerný, slabý/ |
|
|
|
||||||||||||
1. |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Iné
sektory |
V/P |
Rozmery/vek |
|
Počet |
Podklad |
Stav/výborný,
priemerný, slabý/ |
|
|
|
||||||||||||
skok do
výšky |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
do dialky |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
vrh
diskom |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
iné: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
A/ Vyhodnotenie športových súťaží na stredných
školách |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
Pri príležitosti porady riaditeľov zhromažďujeme
materiály o stave športových zariadení na stredných školách v |
||||||
školskom
roku 2006 / 2007. |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
Názov školy: |
|
|
|
|
|
|
Adresa: |
|
č.tel.:037/6510862 |
|
e-mail:skola@spskralanr.edu.sk |
||
SPŠ,Ul.Fr.Kráľa
20, Nitra |
|
Typ
školy, športová (áno/nie): |
nie |
|
||
Počet
žiakov: |
Počet športových tried: |
Počet
žiakov v šport. triedach: |
0 |
|
||
377 |
Zameranie
športových tried: |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapojenosť do
športových súťaží a projektov /napr.aj Otvorená škola/ |
||||||
Názov
súťaže, projektu: |
Uviesť
počty žiakov CH(chlapci) / D(dievčatá) |
|
||||
|
|
okresná |
celoslov. |
medzinár. |
iné. |
|
1. |
0 |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spolu: |
|
|
|
|
|
|
Umiestnenie na šport.
súť./okresné, krajské, celoslovenské, medzinárodné/ |
||||||
Druh
športu: |
Názov a
typ súťaže /okres, |
Uviesť
mená umiestnených žiakov |
|
|||
|
kraj,
celoslov., medzinár./ |
1. miesto |
2. miesto |
3. miesto |
4. miesto |
|
basketbal |
okresné
kolo |
|
|
1 |
|
|
volejbal |
okresné
kolo |
|
|
1 |
|
|
šachy |
okresné kolo |
|
|
|
|
|
halový
futbal |
okresné
kolo |
|
|
|
|
|
malý
futbal |
okresné
kolo |
|
|
|
|
|
veľký
futbal |
okresné
kolo |
|
|
|
|
|
hokej
halový |
ŠP mesta
Nitry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spolu: |
7 |
0 |
0 |
2 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
B/ Zapojenosť žiakov do záujmových športových
krúžkov |
|
|||||
|
||||||